Milyen szerepet tölt be a szöveges tartalom?

Milyen szerepet tölt be a szöveges tartalom?

Bármivel is foglalkozol, a célcsoportod számára értékes, minőségi tartalmak nélkül nem lehetsz hosszútávon versenyképes. A potenciális vásárlók, ügyfelek az online tartalmaiddal találkoznak először és az alapján alakul ki bennük egy kellemes vagy egy nem épp meggyőző kép rólad.

A szöveges tartalom elsődleges funkciója tehát az, hogy üzenetet közvetít a cégedről, vállalkozásodról. Ugyanakkor nem csak ez az egyetlen értelme. Ezen keresztül, illetve emellett még más fontos feladatot is betölt.

Miért annyira fontosak a szöveges tartalmak? Miért nem szabad a véletlenre bíznod az online felületeid szövegezését? Ezúttal erről fogok mesélni pár gondolatban, ezzel átfogó képet adva arról, hogy miért van szükség a folyamatos, több-csatornás online kommunikációra.

ÜZENETET KÖZVETÍT RÓLAD: akárcsak az élő beszéddel, a szöveges tartalmakkal is kommunikálsz, üzenetet közvetítesz magadról, ezzel egy ideális esetben önazonos képet kialakítva magadról

ÉPÍTI A MÁRKÁDAT: a tartalomgyártás a márkaépítés egyik legfontosabb eszköze, hiszen a szöveges tartalmakkal fogalmazod meg, kommunikálod ki, hogy mit képviselsz a márkáddal és mik azok a jellemzői, amik által a célközönséged tud kapcsolódni hozzád

ELKÖTELEZI AZ ÉRDEKLŐDŐKET: a vizuális elemek is üzenetet közvetítenek és képesek arra, hogy megragadják az emberek figyelmét, ezzel érzéseket, gondolatokat ébresztve bennük, de (!) végső soron a szöveges tartalmak kötelezik el az érdeklődőket a márkád, illetve az általad kínált termék vagy szolgáltatás mellett

POZICIONÁL A PIACON: a szöveges tartalmak által tudod megfogalmazni, hogy miben különbözöl a versenytársaidtól, a céged, vállalkozásod miért különleges a piacon, illetve mi az a plusz, amit az emberek kapnak, ha tőled vásárolnak, ezzel szépen pozicionálva magad a piacon

ÉPÍTI A KÖZÖSSÉGET: ideális esetben a szöveges tartalmaidnak közösségépítő hatása is van, hiszen az által, hogy megfogalmazol bizonyos gondolatokat, érzéseket, magadhoz vonzod a hasonló gondolkodású, személyiségű, értékrendű embereket

TÁMOGATJA AZ ÉRTÉKESÍTÉST: ha a szövegekben cselekvésre (pl. információkérésre, feliratkozásra, időpontfoglalásra, letöltésre, vásárlásra stb.) buzdítás is van, akkor azok a tartalmak közvetlenül is támogatják az értékesítési folyamataidat

A szöveges tartalmak tehát:

  • az üzenetközvetítés,
  • a brandépítés,
  • a meggyőzés,
  • a pozicionálás,
  • a közösségépítés és
  • értékesítéstámogatás

nélkülözhetetlen eszközei.

Ha olyan tartalmakat szeretnél a honlapodra, a közösségi oldalaidra és más online, illetve offline felületeidre, amik betöltik a szerepüket, akkor kérj tőlem árajánlatot.

Az üzenetedet a Postaláda menüpontban várom ッ


Related Posts

Mitől önazonos egy énmárka?

Mitől önazonos egy énmárka?

Az énmárkád olyan, mint egy online névjegy, ami 100%-ban te vagy. Csak akkor tudja megfelelően betölteni a szerepét, ha ez teljesül, vagyis, ha nem innen-onnan “összeollózva”, hanem tényleg önazonosan építed. Mitől lesz önazonos az énmárkád? Mire kell odafigyelned és milyen hibákat ne kövess el?

Tartalomtípusok, amikre neked is szükséged lehet

Tartalomtípusok, amikre neked is szükséged lehet

Ahhoz, hogy hatékonyan tudjunk brandet építeni és a célközönségünket el tudjuk érni többféle típusú szövegre van szükségünk, elvégre egyszerre nem csak egy felületen kommunikálunk. (Ha mégis, akkor…



Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.