Szolgáltatások

ALKALMI SZÖVEGÍRÁS

Weboldal szöveg 24.000 ft-tól

Landing oldal szöveg 18.000 ft-tól

Szakmai cikk 4 ft/karakter

Egyéb – egyedi díjazással

Ezeket a tartalomtípusokat a megbízótól kapott brief alapján tudom vállalni, eseti megállapodással, min. 14-28 napos határidővel.

VÉLEMÉNYEK A MUNKÁMRÓL:

Külön megdicsérném a szövegírót, az elmúlt hónap szövegei nagyon jók, szép, letisztult, jó volt vele dolgozni! Köszönöm!”

S. Zoltán, weboldal tulajdonos 

Ismered már a stílusomat, nem szokásom a dicséret, de ha jár, akkor nem tartom magamban. Nagyon jók az írásaid, könnyen érthetők, olvasmányosak. Remélem, még sokáig velünk fogsz dolgozni!”

P. Annamária, SEO szakember 

Nagyon meggyőző volt az anyagod, mindannyian, akik olvastuk – vezető szövegíró, marketinges, sales-es kolléga – nagy potenciált látunk a közös munkában, ezért szeretnénk veled szerződést kötni és belevágni.”

B. Márton, operatív vezető 

A legutóbbi cikk napi 100+ látogatót hozott be az elmúlt pár napban. Ez kimagaslóan jól sikerült! Külön elismerés, dicséret a szövegírónak. Ez mintapéldája egy jó cikknek, és hozza is az eredményt.”

Sz. Gergely, project manager 

FOLYAMATOS SZÖVEGÍRÁS

Social media poszt 3000 ft/db-tól

Blogcikk 5500 ft/db-tól

Termékleírás 2500 ft/db-tól

Hírlevél 4500 ft/db-tól

SEO szöveg 2 ft/karakter

Ezen tartalomtípusok esetén min. 10 db szövegre tudunk leszerződni, megbeszélés szerint heti vagy havi leadással.

ÉNMÁRKA ALAPOK SEGÉDLET + KONZULTÁCIÓ

Segédlet a kérdésekkel + 1 alkalom konzultáció (~45 perc) 12.500 ft

A segédletben irányított kérdésekkel vezetlek, hogy felszínre kerüljenek azok a történeteid, érzéseid, gondolataid, amikről ha elkezdesz kommunikálni, akkor te is képes leszel megalkotni a saját, önazonos énmárkádat.

A konzultáció során ezeket a kérdéseket részletesebben is át tudjuk beszélni.

Amit még érdemes tudnod

Minden szövegírás megbízáshoz jár egy max. 20-25 perces telefonbeszélgetés vagy Zoom meeting, ezen felül a konzultáció 4000 ft/megkezdett óra.

A konzultációra előre egyeztett időpontokban van lehetőség hétköznapokon.

A szövegírás árak témától, szakterülettől függően változhatnak, minden esetben kérj tőlem árajánlatot a pontos kalkulációhoz.

A megbízásokat a kapacitásomtól függően min. 14 napos határidővel tudom vállalni.


MILYEN SZEREPET TÖLT BE A SZÖVEGES TARTALOM?

Bármivel is foglalkozol, a célcsoportod számára értékes, minőségi tartalmak nélkül nem lehetsz hosszútávon versenyképes. A potenciális vásárlók, ügyfelek az online tartalmaiddal találkoznak először és az alapján alakul ki bennük egy kellemes vagy egy nem épp meggyőző kép rólad.

A szöveges tartalom elsődleges funkciója tehát az, hogy üzenetet közvetít a cégedről, vállalkozásodról. Ugyanakkor nem csak ez az egyetlen értelme. Ezen keresztül, illetve emellett még más fontos feladatot is betölt.

Miért annyira fontosak a szöveges tartalmak? Miért nem szabad a véletlenre bíznod az online felületeid szövegezését?

Ezúttal erről fogok mesélni pár gondolatban, ezzel átfogó képet adva arról, hogy miért van szükség a folyamatos, több-csatornás online kommunikációra.

ÜZENETET KÖZVETÍT RÓLAD: akárcsak az élő beszéddel, a szöveges tartalmakkal is kommunikálsz, üzenetet közvetítesz magadról, ezzel egy ideális esetben önazonos képet kialakítva magadról

ÉPÍTI A MÁRKÁDAT: a tartalomgyártás a márkaépítés egyik legfontosabb eszköze, hiszen a szöveges tartalmakkal fogalmazod meg, kommunikálod ki, hogy mit képviselsz a márkáddal és mik azok a jellemzői, amik által a célközönséged tud kapcsolódni hozzád

POZICIONÁL A PIACON: a szöveges tartalmak által tudod megfogalmazni, hogy miben különbözöl a versenytársaidtól, a céged, vállalkozásod miért különleges a piacon, illetve mi az a plusz, amit az emberek kapnak, ha tőled vásárolnak, ezzel szépen pozicionálva magad a piacon

ÉPÍTI A KÖZÖSSÉGET: ideális esetben a szöveges tartalmaidnak közösségépítő hatása is van, hiszen az által, hogy megfogalmazol bizonyos gondolatokat, érzéseket, magadhoz vonzod a hasonló gondolkodású, személyiségű, értékrendű embereket

TÁMOGATJA AZ ÉRTÉKESÍTÉST: ha a szövegekben cselekvésre (pl. információkérésre, feliratkozásra, időpontfoglalásra, letöltésre, vásárlásra stb.) buzdítás is van, akkor azok a tartalmak közvetlenül is támogatják az értékesítési folyamataidat

A szöveges tartalmak tehát:

  • az üzenetközvetítés,
  • a brandépítés,
  • a meggyőzés,
  • a pozicionálás,
  • a közösségépítés és
  • értékesítéstámogatás

nélkülözhetetlen eszközei.

Ha olyan tartalmakat szeretnél a honlapodra, a közösségi oldalaidra és más online, illetve offline felületeidre, amik betöltik a szerepüket, akkor kérj tőlem árajánlatot.

Az üzenetedet a Postaláda menüpontban várom ッ